Guía docente: 2012-13, 2013-14, 2014-15, 2015-16, 2016-17, 2017-18, 2018-19, 2019-20 e 2020-21.
Cronograma da materia no ano 2020-21, tamén na plataforma Moovi
Programación por semanas: 2020-21 tamén na plataforma Moovi
Grupos prácticos da materia: 2020-21, tamén na plataforma Moovi
Presentacións, na plataforma Moovi
T1. Masoterapia clásica. |
T2. Fototerapia . Radiación infravermella. Radiación ultravioleta. Láser. |
T3. Magnetoterapia. |
T4.Termoterapia. Introducción a los agentes térmicos. Termoterapia. Crioterapia. |
T5. Hidroterapia (parte de principios físicos mecánicos). |
Traballos: 2020-21 (tamén na plataforma Moovi), esquema orientativo
e rúbrica de valoración dos mesmos.
Para facelos:
- Para citas bibliográficas: requisitos de uniformidad de las revistas biomédicas, referenciar según Vancouver
- Para búsquedas bibliográficas: guías explicativas de Carlos Glez Guitián e María Sobrido (da Biblioteca do CHUAC, A Coruña), a de Luis Javier Martínez (da Biblioteca da Universidade de Cantabria) e da Bibliotecas da Universidade de Vigo.
- Máis recursos, sección do Traballo Fin de Grao
Valoración da materia: 2020-21.
Aspectos a avaliar no exame práctico (masoterapia)
Cualificacións provisionais
(tamén se poden ver na Secretaría Virtual e na plataforma Moovi)
Ano |
Traballos |
Xaneiro |
Xullo |
|
|
|
Cualificacións |
2020-21 |
|
|
Cualificacións |
|
|
|
|
2018-19 |
|
|
|
2017-18 |
|
|
|
2016-17 |
|
|
|
2015-16 |
|
|
|
2014-15 |
Cualificacións |
|
|
2013-14 |
|
|
|
2012-13 |
|
|
|
2011-12 |
|
|
|
Investigación de innovación educativa.
Tema:
Introducción á masoterapia
(puzle de Aronson)
|
Material de aprendizaxe empregado: documento elaborado polo prof. Rguez Fuentes e artigo de Rodrígo Rodríguez (Fisioterapia. 1999;21(MN2):3-13.) |
|
Resultados do test de coñecementos:
2011-12 (nº de alumnos particpantes: 35 de 47 matriculados)
2012-13 (nº de alumnos participantes: 44 de 49 matriculados)
2013-14 (nº de alumnos participantes: 48 de 56 matriculados)
2014-15 (nº de alumnos participantes: 47 de 62 matriculados)
2015-16 (nº de alumnos participantes: 41 de 50 matriculados)
2016-17 (nº de alumnos participantes: 43 de 47 matriculados)
2017-18 (nº de alumnos participantes: 45 de 51 matriculados)
2018-19 (nº de alumnos participantes: 47 de 48 matriculados)
2019-20 (nº de alumnos participantes: 46 de 51 matriculados)
|
Resultados da enquisa de avaliación da actividade a cargo do alumnado:
2011-12 (nº de alumnos particpantes: 35 de 47 matriculados)
2012-13 (nº de alumnos particpantes: 44 de 49 matriculados)
2013-14 (nº de alumnos particpantes: 48 de 56 matriculados)
2014-15 (nº de alumnos participantes: 47 de 62 matriculados)
2015-16 (nº de alumnos participantes: 41 de 50 matriculados)
2016-17 (nº de alumnos participantes: 43 de 47 matriculados)
2017-18 (nº de alumnos participantes: 44 de 51 matriculados)
2018-19 (nº de alumnos participantes: 47 de 48 matriculados)
2019-20 (nº de alumnos participantes: 46 de 51 matriculados)
|
|
|
Investigación de innovación educativa.
Tema: Aplicación práctica dos principios mecánicos da hidroterapia
(vídeo educativo)
|
Material de aprendizaxe empregado: artigo dos profesores Rodríguez Fuentes e Iglesias Santos (Fisioterapia. 2002;24(MN2):14-21.) e vídeo elaborado polo prof. Rguez Fuentes |
|
Resultados da enquisa de avaliación da actividade a cargo do alumnado:
2012-13 (nº de alumnos participantes: 44 de 49 matriculados)
2013-14 (nº de alumnos participantes: 45 de 56 matriculados)
2014-15 (nº de alumnos participantes: 50 de 62 matriculados)
2015-16 (nº de alumnos participantes: 37 de 50 matriculados)
2016-17 (nº de alumnos participantes: 32 de 49 matriculados)
2018-19 (nº de alumnos participantes: 39 de 49 matriculados)
2019-20 (nº de alumnos participantes: 39 de 51 matriculados)
|
|
Valoración do profesorado e da materia
Ano |
Enquisa |
Resultados |
2015-16 |
|
|
2014-15 |
|
|
2013-14 |
|
|
2012-13 |
|
|
Última actualización:
26-Ene-2024
|